MASTERCLASS – ORGANIZAREA FINANȚELOR COMPANIEI ÎN 2024 – ORDINE ȘI CLARITATE
28 Martie la Hotel Ramada Bucharest North
Continuam seria de masterclass, cu a doua editie cu un eveniment esențial dedicat mediului de afaceri, creat ca răspuns la noile provocări financiare impuse de modificările recente ale Codului Fiscal și creșterea taxelor și impozitelor.
Această inițiativă își propune să ofere suport companiilor pentru a naviga prin măsurile fiscale agresive, oferind strategii eficiente pentru organizarea finanțelor, cu scopul de a aduce ordine și claritate în gestionarea resurselor financiare ale companiilor în anul 2024.
Despre eveniment
Ce aptitudini deprinzi dacă participi?
- Vei ști concret ce este mai bine pentru tine și afacerea ta din punct de vedere al entității comerciale alese – știi tu vechea întrebare – CE SĂ ALEG – P.F.A. sau S.R.L.;
- Vei ști cum să pleci la drum în afacere sau cum să o consolidezi mai bine;
- Vei ști cum și în ce fel să gestionezi riscurile existente, dar și cum să le previi;
- Vei ști cum să îți organizezi mai bine echipa astfel încât să aibă un randament mai bun;
- Vei ști cum să folosești taxele și impozitele în avantajul tău;
- Vei ști ce presupune în mod concret să scalezi afacerea pe care o ai;
- Vei ști ce te așteaptă în 2024 din punct de vedere al taxării, astfel încât să îți estimezi cât mai bine impozitarea companiei și eventual ajustarea de taxe și impozitare;
- Vei ști ce, cum, când și în ce fel să mănânci, știți bine, că nu putem să facem business eficient, dacă nu avem o stare mentală și fizică bună.
Q & A
Pe baza informațiilor furnizate, sesiunea de Întrebări și Răspunsuri (Q&A) a evenimentului „Organizarea Finanțelor Companiei în 2024 – Ordine și Claritate” promite să fie o componentă valoroasă și interactivă a evenimentului. Această sesiune va oferi participanților oportunitatea unică de a pune întrebări specifice și de a primi răspunsuri personalizate de la experți recunoscuți în domeniile financiar, fiscal și de business.
Coffee break si pauza de masa
Participanții vor avea ocazia să se bucure de doua coffee break-uri și o pauză de prânz, momente ideale pentru socializare și networking. În timpul acestor pauze, vor putea savura o selecție fină de băuturi, cum ar fi cafea proaspătă, ciocolată caldă, o varietate de ceaiuri fine și sucuri naturale, alături de gustări delicioase, precum croissante și fructe. Pauza de prânz va oferi, de asemenea, un meniu atractiv, pregătit de un chef special pentru eveniment, cu supe, salate, preparate calde și deserturi savuroase. Aceste momente de relaxare sunt perfecte pentru a lega noi relații profesionale și a schimba idei într-un cadru informal și plăcut..
Subiecte si Speakeri
Cosmin Dumitrașcu
Founder ABS Group
Va aborda o temă de mare interes pentru comunitatea de afaceri și profesioniștii din domeniul fiscal: „Modificările fiscale 2023 – 2024 – Creșterile de taxe și impozite – microîntreprinderi, P.F.A., Declarația Unică – impozitarea persoanelor fizice”. În cadrul prezentării sale, el va examina în detaliu cele mai recente schimbări legislative, explicând impactul acestora asupra microîntreprinderilor, practicanților independenți (P.F.A.) și modalitatea de completare și depunere a Declarației Unice. Va oferi, de asemenea, sfaturi practice și soluții pentru a naviga eficient prin aceste modificări,
Modificările fiscale 2023 – 2024 – Creșterile de taxe și impozite – microîntreprinderi, P.F.A., Declarația Unică – impozitarea persoanelor fizice. Ora 16:05-16:50
Mircea Căpățînă
Founder Smartbill
Va oferi perspective esențiale în cadrul evenimentului, concentrându-se pe „Provocările implementării E-FACTURA și E-TRANSPORT ÎN 2024”. Cu o experiență vastă în digitalizarea proceselor financiar-contabile, Mircea va aduce în prim-plan soluții inovatoare și practici eficiente pentru a naviga prin complexitățile aduse de noile reglementări ale facturării electronice și ale documentației digitale pentru transport.
Provocările implementării E-FACTURA și E-TRANSPORT ÎN 2024. Ora 11:10 – 11:30.
Narcis Cernea
Founder Self Transformer
La conferința vor fi dezvăluite secretele vitalității în lumea afacerilor, accentuând importanța sănătății, alimentației corecte și a exercițiilor fizice. Prezentarea va fi condusă de inovatorul conceptului „PowerPrenor”, un program revoluționar care promite, printr-un angajament contractual, să te aducă în cea mai bună formă fizică și mentală din viața ta în doar 7 săptămâni. Această sesiune este destinată liderilor de afaceri care sunt gata să își transforme stilul de viață pentru a atinge succesul și eficiența maximă în mediul de afaceri.
Workshop la tablă despre ce se întamplă în corpul nostru. Ora 10:15 – 10:50.
Zoltan Veres
Founder Backtoyourself.ro
În cadrul evenimentului „MASTERCLASS – ORGANIZAREA FINANȚELOR COMPANIEI ÎN 2024 – ORDINE ȘI CLARITATE”, Zoltan Veres va juca un rol esențial, aducând în discuție strategii cruciale pentru navigarea cu succes prin perioadele de incertitudine financiară. Cu o sesiune dedicată mindset-ului adecvat în timp de criză, prezentată sub titlul „BACKTOYOURSELF.RO”, Zoltan va împărtăși insight-uri valoroase despre cum să rămâi ancorat și eficient în gestionarea resurselor companiei, chiar și în cele mai provocatoare momente. Participanții vor învăța cum să adopte o abordare proactivă și strategică, esențială pentru a asigura stabilitatea și creșterea afacerii în anul 2024 și dincolo de acesta. Ora 14:45 – 15:25.
Raluca Culda
Founder Reinventeaza-te
Va prezenta un subiect vital pentru orice organizație care își dorește să excelleze în domeniul resurselor umane: „Cum să îți transformi procesul de recrutare”. Această sesiune va aborda strategii inovatoare și eficiente pentru optimizarea procesului de recrutare, cu scopul de a atrage și selecta cei mai potriviți candidați pentru echipa ta. Raluca va discuta despre importanța adaptării la noile tehnologii de recrutare, utilizarea datelor pentru a lua decizii informate și crearea unei experiențe candidate memorabile. De asemenea, va pune accent pe strategii de branding de angajator pentru a atrage talentele top într-un piață competitivă.
REINVENTEAZA-TE – Cum să îți transformi procesul de recrutare; Ora 11:35 – 12:10.
Petre Nicolae
Founder CBC ROMANIA
Va aborda un subiect crucial pentru succesul oricărei afaceri în prezentarea sa: „Stabilirea limitelor de autoritate, responsabilitate și decizionale într-o afacere”. Cu o bogată experiență în leadership și management, Nicolae va oferi insight-uri valoroase despre cum să structurăm eficient ierarhiile și procesele decizionale în cadrul organizațiilor. Participanții vor învăța să definească clar rolurile și responsabilitățile, asigurându-se că fiecare membru al echipei înțelege așteptările și limitele autorității sale
Stabilirea limitelor de autoritate, responsabilitate și decizionale într-o afacere. Ora 13:30 – 14:00.
Adrian Bența
Consultant Fiscal, Revista Prietenii Fiscalitatii
Va aduce în prim-plan un subiect de maximă relevanță pentru profesioniștii din domeniul fiscal: „Impozitarea nerezidenților”. Focalizându-se pe persoanele fizice nerezidente în România, prezentarea sa va decodifica aspectele complexe și adesea neclare ale legislației fiscale actuale. Participanții vor beneficia de o analiză aprofundată a reglementărilor privind impozitul pe venit pentru nerezidenți, abordând teme precum criteriile de rezidență fiscală, obligațiile de declarare și metodele de evitare a dublei impuneri.
WORKSHOP DE CALCUL CONCRET împreuna cu Cosmin Dumitrașcu. Ora 14:05 – 14:40
Daniel Oțil
Realizator TV, Antreprenor
Va împărtăși perspective unice în prezentarea sa, „Crize și oportunități de business în 2024”, concentrându-se pe dificultățile cu care se confruntă antreprenorii în noul context fiscal. Într-o perioadă marcată de incertitudine economică și schimbări legislative rapide, Daniel va explora modul în care crizele pot fi transformate în oportunități de creștere și inovare pentru afaceri. Prezentarea sa va aborda strategii adaptabile și soluții creative oferind în același timp o perspectivă optimistă asupra potențialului de expansiune și consolidare a afacerilor.
Crize și oportunitănități de business în 2024. Ora 12:15 – 12:30.
Călin Iepure
CEO Bizz Club
Va aborda un subiect esențial în lumea afacerilor moderne.El va sublinia cum relațiile profesionale solide și schimburile de valoare pot cataliza succesul și creșterea afacerilor. Participanții vor învăța despre strategii eficiente de networking, cum să construiască și să întrețină conexiuni semnificative în industria lor, și modul în care aceste relații pot fi exploatate pentru a deschide noi oportunități de afaceri. Călin va împărtăși, de asemenea, insight-uri din experiența sa vastă, evidențiind exemple concrete în care networking-ul a jucat un rol pivot în dezvoltarea și expansiunea afacerilor.
Importanța networking-ului in business. Ora 17:15 – 17:45.
Teaser eveniment
Bilete & Prețuri
În contextul noilor provocări fiscale și modificărilor Codului Fiscal, FinLike organizează un eveniment esențial pentru a sprijini mediul de afaceri. Avem două tipuri de bilete disponibile – Standard și Premium – ambele concepute pentru a vă oferi valoare și cunoștințe adaptate nevoilor dvs.
Standard
Acces standard- ⟾ Acces la workshop-uri cu speakeri de elită de la care să ai imaginea concretă pentru 2024 și să știi efectiv cum să te organizezi din toate punctele de vedere;
⟾ Posibilitatea de networking și de schimburi de cărți de vizită;
⟾ Crearea de noi conexiuni și de relații de business;
⟾ Diplomă de participare;
⟾ Morning coffee, împreună cu selecție fină de croissante, ciocolată caldă, apă minerală carbogazoasă/plată, selecție de ceaiuri fine, băuturi răcoritoare carbogazoase, dar și sucuri naturale;
⟾ Alte două pauze de cafea, în care veți primi și ciocolată caldă, apă minerală carbogazoasă/plată, selecție de ceaiuri fine, băuturi răcoritoare carbogazoase, sucuri naturale, dar și fructe pentru o energizare corespunzătoare;
⟾ Desigur, este inclus și prânzul care va consta în ciorbă/supă, selecție diversificată de salate, preparate calde, garnituri pentru preparate, precum și deserturi savuroase. Avem pregătit un CHEF, care va găti special pentru noi în ziua evenimentului!
Premium
Acces premium- Beneficiile biletului standard plus:
- ⟾ acces în primele 2 rânduri din sală;
⟾ posibilitatea de a participa la sesiunea de Q&A specifice afacerii sale la final de conferință;
⟾ primirea suportului de curs de la fiecare speaker pe e-mail;
⟾ 10% discount în eventualitatea achiziționării unui pachet de audit financiar;
⟾ 50% discount în eventualitatea achiziționării unei ședințe de consultanță fiscală – aplicată personalizat pe afacerea clientului.